понеділок, 14 жовтня 2019 р.

Академік Микола Амосов про здоров’я. Поняття здоров’я.

   
        «Здоров’я – це стан повного фізичного, душевного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороби чи фізичних вад».
                                       (Всесвітня організація охорони здоров’я)        

Академік Микола Амосов про здоров’я
        Відомий академік та лікар-хірург Микола Михайлович  Амосов у своїй книзі «Роздуми про здоров’я» висловив наступні головні ідеї:
1.  У більшості хвороб винна не природа, не суспільство, а тільки сама людина. Найчастіше вона хворіє від лінощів і жадібності, але іноді й від нерозумності.
2.  Не сподівайтеся на медицину.  Вона непогано лікує деякі хвороби, але не може зробити людину здоровою. Поки вона навіть не може навчити людину, як стати здоровою. Більше того: бійтеся потрапити в полон до лікарів. Іноді вони схильні перебільшувати слабкості людини і могутність своєї науки, створюють у людей удавані хвороби і видають векселі, які не можуть оплатити.
3.  Щоб стати здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим. Людина, на щастя, настільки досконала, що повернути здоров’я можна завжди. Тільки необхідні зусилля зростають із старінням і поглибленням хвороб.
4.  Кількість будь-яких зусиль визначається
стимулами, стимули – значущість мети, часом і вірогідність її досягнення. І дуже шкода, але ще характером! На жаль, здоров’я  як  важлива мета постає перед людиною, коли смерть стає близькою реальністю.    Однак слабку людину навіть смерть не може надовго залякати.
5.  Для здоров’я однаково необхідні: фізичні навантаження, обмеження в харчуванні, загартовування, час і вміння відпочити. І ще п’яте – щасливе життя! На жаль без перших умов вона здоров’я не забезпечить. Але якщо нема щастя в житті, то де знайти стимули для зусиль, щоб напружуватися і голодувати? На жаль!
6.  Природа милостива: досить 20 – 30 хвилин фізичної культури за день, але такої, щоб задихнутися, спітніти і щоб пульс причастився вдвічі. Якщо цей час подвоїти, то буде взагалі відмінно.
7.  Треба обмежувати себе в їжі. Підтримуйте масу як мінімум зріст (у см) мінус 100.
          (Наприклад: 176 – 100 = 76 кг).
8.  Уміти розслаблятися – наука, але до неї потрібен ще Характер. Якби він був!
9.  Про щасливе життя. Кажуть, що здоров’я – щастя вже само собою. Це неправильно: до здоров’я так легко звикнути і його не помічати. Проте воно дає змогу досягти щастя в сім’ї і на роботі. Дає змогу, але не визначає! Правда, хвороба – вона вже точно – нещастя.
  
 То ж чи варто битися за здоров’я? Подумайте!



Немає коментарів:

Дописати коментар